Heb je meer vragen? Bekijk onze lijst met veelgestelde vragen hieronder eens.
Jouw account vindt je terug op onze website.
Hier kun je jouw bestelgeschiedenis vinden, lopende abonnementen pauzeren, upgraden of downgraden, grootte aanpassen, eerder gemaakte bestellingen snel opnieuw bestellen of je wachtwoord wijzigen.
Ik ga op vakantie, kan ik mijn abonnement(en) tijdelijk stoppen?
Ja dat kan heel makkelijk op jouw eigen accountpagina.
Als je vanuit je vakantieadres, in de laatste week van je vakantie, het abonnement weer start, ben je thuis weer verzekerd van verse groenten en andere producten.
Wanneer moet ik wijzigingen doorgegeven hebben?
Alle abonnementen worden zondagavond automatisch verlengd. Als je iets wilt aanpassen, dan moet je zorgen dat je wijzigingen door hebt gegeven, voordat het abonnement verlengd wordt.
Maak alle wijzigingen op je abonnementen te allen tijde vóór zondagavond 23:00 uur.
Kan ik iets gratis of met korting uitproberen?
Wij hebben geen kennismakingskortingen, sorry. Wel zijn er varianten van onze abonnementen die slechts eenmalig zijn. Die worden niet vanzelf verlengd.
Hiermee kun je de inhoud uitproberen en kijken of de grootte goed bij jouw situatie past.
Kan ik producten retourneren?
Nee helaas niet. Omdat we werken met dagverse producten en toeleveranciers zijn wij niet in staat producten te retourneren of om te ruilen. Het spijt ons. Dit zou verspilling in de hand werken en daar proberen we juist wat aan te doen.
Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen?
We kunnen helaas nog geen bestellingen bij jou thuis bezorgen. We hebben veel verschillende leveranciers en producenten waardoor de logistiek vrij ingewikkeld wordt.
Daarom werken we met enigszins centrale afhaallocaties.
Waarom bezorgen jullie bestellingen niet aan huis?
Wij willen juist de transportkosten van de wekelijkse boodschappen terugdringen en daar past thuisbezorgen niet bij. Daarom werken we met enigszins centrale afhaallocaties.
De locaties zijn deels bij de producenten zelf, deels bij deelnemende bedrijven en partners. Op die manier haal je de bestelling op bij de bron en dat is het optimale transport model, vinden wij.
Kan ik een deel van een abonnement veranderen of pauzeren?
Als je meerdere abonnementen hebt lopen, bijvoorbeeld een groentenabonnement en een zuiveltoetje abonnement, en je wilt tijdelijk even de toetjes pauzeren, dan kun je op jouw accountpagina
Maak alle wijzigingen op je abonnementen te allen tijde vóór zondagavond 23:00 uur.
Kan ik grootte van een abonnement veranderen?
Alle abonnementen worden zondagavond automatisch verlengd. Als je iets wilt aanpassen, dan moet je zorgen dat je wijzigingen door hebt gegeven, voordat het abonnement verlengd wordt.
Maak alle wijzigingen op je abonnementen te allen tijde vóór zondagavond 23:00 uur.
Zit er statiegeld op het glaswerk?
- Lege flessen van Vanelly kun je weer inleveren, dan krijg je het statiegeld retour.
- De potten van Klein Olden Aller en alle andere glazen potten of flessen mogen in de glasbak om ze te recyclen.
- Op de zuivelabonnementen zit dus geen statiegeld!